Opleiding: Een afgeronde mbo/hbo-opleiding, bij voorkeur in IT.
Ervaring: Met verschillende applicaties & functioneel beheer.
Kennis: Azure & Office 365, ServiceNow is een pré.
Persoon: Nieuwsgierig om met verschillende applicaties aan de slag te gaan.
Salaris: tussen € 3.000,- en € 4.000,- p/m.

WAT GA JE DOEN?
Als Servicedesk Engineer bij Translink ben je het eerste aanspreekpunt voor alle vragen omtrent de applicaties en systemen waarmee we in contact staan met de OV-reizigers.

In deze functie ben je gespecialiseerd in het beheren van IT-systemen en -processen met behulp van Office 365 en ServiceNow. Daarnaast ben je het aanspreekpunt voor collega’s rondom het automatiseren van customer service-processen.

Dagelijks hou jij je bezig met:

  • Het schakelen tussen collega's en verschillende leveranciers: je snapt het systeem en je kunt zelfstandig aanpassingen realiseren.
  • Testen van opgeleverde functionaliteiten en bij issues deze oplossen.
  • Het uitbouwen, verbeteren, automatiseren en beheren van diverse applicaties.

WIE ZOEKEN WE?

Je bent goed in zelfstandig werken, maar ook een echte teamplayer. Je werkt bij ons samen met verschillende specialisten zoals: Data Analisten, Delivery Manager en IT Consultants. Het overzicht bewaren is iets waar jij goed in bent. Bij bijzonderheden ben jij de eerste die op zoek gaat naar de oorzaak. Je maakt daarbij gebruik van je interne netwerk en beweegt je makkelijk tussen verschillende afdelingen van Translink. Je zoekt hulp als dat nodig is en voelt je verantwoordelijk voor het oplossen van een probleem en het snel op weg helpen van je collega’s en de OV-reizigers.

WAT ZIT ERIN JOUW TAS?

  • Een afgeronde mbo/hbo-opleiding, bij voorkeur in IT of bedrijfskunde.
  • Ervaring met verschillende applicaties & functioneel beheer.
  • Je bent analytisch, uitstekend in je communicatie (Nederlands en Engels) en een echte verbinder.

WAT BIEDT TRANSLINK JOU?

Bij Translink werken we hybride: dat betekent een combinatie tussen werken op kantoor en thuiswerken. Dat heeft zo z’n voordelen: op kantoor drink je koffie bereid door onze eigen barista’s en werk je met collega’s aan projecten. Thuis kun je gefocust aan de slag en ben je verantwoordelijk voor je eigen dagindeling. Met onze thuiswerkregeling kun je zorgen voor een ergonomische/optimale thuiswerkplek.

Voor je eigen ontwikkeling bieden wij de GoodHabitz online leeromgeving aan. Zo kun je jezelf continu blijven ontwikkelen. We hebben bij Translink ook de mogelijkheid om een (elektrische) fiets te leasen, dit kan zowel voor privé als woon-werkverkeer.

Je ontvangt een salaris (afhankelijk van je ervaring) tussen € 3.000,- en € 4.000,- p/m. Daar bovenop ontvang je een keuzebudget van 6,94% van je salaris, dit is gemiddeld € 250,- p/m. Daarnaast krijg je 8% vakantiegeld, reiskosten en een goede pensioenregeling. Deze functie is voor minimaal 32 uur per week.

IS DEZE VACATURE OP JOUW LIJF GESCHREVEN?

Solliciteer dan snel! Vragen? Neem contact op met onze Recruiter Gertjan van Swieten voor meer informatie: 06 1042 9505 of gertjan.van.swieten@translink.nl.