Opleiding: Een afgeronde hbo/wo-opleiding, bij voorkeur in bedrijfskunde of IT.
Ervaring: Minimaal 3 jaar in een PMO-functie, binnen een dynamische omgeving waar je hebt gewerkt aan meerdere projecten tegelijk.
Kennis: Van projectmanagementtools en -methodes. Kennis van data-analyse en ervaring met PowerBI is een pré.
Persoon: Je bent analytisch, pragmatisch en werkt zeer kwalitatief en resultaatgericht.
Salaris: tussen € 4.500,- en € 5.500,- p/m.

WAT GA JE DOEN?
Als PMO’er bij Translink werk je aan diverse onderwerpen en projecten binnen de Business Unit Issuing & Distribution (I&D). Je bent verantwoordelijk voor het organiseren van overleggen, bijhouden van afspraken, maken van presentaties voor interne en externe stakeholders, opstellen van rapportages en verzorgen van communicatie. Je bewaakt deadlines en zet je kennis en ervaring in om werkzaamheden binnen het team efficiënter en effectiever in te richten. Binnen de unit I&D verzorgen we de dienstverlening voor het produceren, personaliseren en distribueren van OV-chipkaarten, OV-pas, de reizigersondersteuning en de website/apps: OVpay.

Dagelijks hou jij je bezig met:

  • Brede ondersteuning van de Business Unit Manager en Operations Managers op het gebied van verschillende (financiële) rapportages.
  • Project Management Ondersteuning bij diverse projecten en met name de correcte vastlegging hiervan.
  • Inhoudelijke ondersteuning van Delivery Managers en Projectleiders in de unit.

WIE ZOEKEN WE?

Wij zoeken een mensgerichte teamspeler die analytisch sterk is, resultaatgericht werkt en proactief is. Je hebt affiniteit met IT en data-analyse, en je kunt goed omgaan met de dynamiek van meerdere projecten tegelijk. Je hebt uitgebreide kennis van de financiële stromen binnen een organisatie. Je bent pragmatisch ingesteld en houdt van een uitdaging. Daarnaast beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden en weet je mensen te overtuigen en te motiveren.

WAT ZIT ERIN JOUW TAS?

  • Een afgeronde hbo/wo-opleiding, bij voorkeur in bedrijfskunde of IT.
  • Minimaal 3 jaar in een PMO-functie, binnen een dynamische omgeving waar je hebt gewerkt aan meerdere projecten tegelijk.
  • Je bent analytisch, pragmatisch en werkt zeer kwalitatief en resultaatgericht.

WAT BIEDT TRANSLINK JOU?

Bij Translink werken we hybride: dat betekent een combinatie tussen werken op kantoor en thuiswerken. Dat heeft zo z’n voordelen: op kantoor drink je koffie bereid door onze eigen barista’s en werk je met collega’s aan projecten. Thuis kun je gefocust aan de slag en ben je verantwoordelijk voor je eigen dagindeling. Met onze thuiswerkregeling kun je zorgen voor een ergonomische/optimale thuiswerkplek.

Voor je eigen ontwikkeling bieden wij de GoodHabitz online leeromgeving aan. Zo kun je jezelf continu blijven ontwikkelen. We hebben bij Translink ook de mogelijkheid om een (elektrische) fiets te leasen, dit kan zowel voor privé als woon-werkverkeer.

Je ontvangt een salaris tussen € 4.500,- en € 5.500,- p/m. Daar bovenop ontvang je een keuzebudget van 6,94% van je salaris, dit is gemiddeld € 300,- p/m. Daarnaast krijg je 8% vakantiegeld, reiskosten en een goede pensioenregeling. Deze functie is voor minimaal 32 uur per week.

IS DEZE VACATURE OP JOUW LIJF GESCHREVEN?

Solliciteer dan snel! Vragen? Neem contact op met onze Recruiter Gertjan van Swieten voor meer informatie: 06 1042 9505 of gertjan.van.swieten@translink.nl.