Opleiding: Een afgeronde financiële mbo-/hbo opleiding.
Ervaring: Minimaal 5 jaar ervaring in een financieel administratieve functie.
Kennis: Van boekhouding en het voeren van een financiële administratie.
Persoon: Je bent analytisch, nauwkeurig en een sparringpartner voor collega’s.
Salaris: € 3.500,- tot € 4.500,- p/m.
WAT JE GAAT DOEN?
Als (ervaren) Financieel Administratief Medewerker ga je aan de slag met de financiële administratie van Translink, hét bedrijf achter de OV-chipkaart en OVpay. Je bent samen met je collega's van de afdeling Finance & Control verantwoordelijk voor de interne en externe financiële rapportages van circa 2 miljard OV-transacties per jaar. Jij zorgt ervoor dat iedere vervoerder het geld krijgt waar hij recht op heeft. Daarnaast fungeer je als sparringpartner voor je financiële collega's en neem je moeiteloos de rol van coördinator op je, voor de dagelijkse werkzaamheden.
Betalen in het OV is aan het veranderen en wordt steeds slimmer, steeds makkelijker. In de trein, bus, tram en metro kun je al óveral in Nederland in- uitchecken met je betaalpas, creditcard of mobiel. En er komt een nieuwe OV-chipkaart aan: de OV-pas. Dit doen we onder de naam OVpay.
Deze verandering vraagt een nieuwe inrichting van onze financiële administratie. Voor de afdeling Finance & Control heeft dit invloed op nieuwe businesscases, administratie, rapportages en interne beheersing. Juiste en tijdige administratie is hierin essentieel. En jij kunt daaraan bijdragen! Met een goed fundament kunnen we zorgen voor sturing en verantwoording.
Dagelijks ga jij aan de slag met:
WIE ZOEKEN WIJ?
Je bent een analytische Financieel Administratief Medewerker die accuraat en planmatig te werk gaat. Uitdagingen grijp jij met beide handen aan. Je zoekt proactief de samenwerking op met je collega's. Het team bestaat uit 2 Business en 2 Financial Controllers en 2 administratieve collega’s. Ieder teamlid heeft zijn eigen aandachtsgebied en expertise.
WAT ZIT ERIN JOUW TAS?
WAT BIEDT TRANSLINK JOU?
Bij Translink werken we hybride: dat betekent een combinatie tussen werken op kantoor en thuiswerken. Dat heeft zo z’n voordelen: op kantoor drink je koffie bereid door onze eigen barista’s en werk je met collega’s aan projecten. Thuis kun je gefocust aan de slag en ben je verantwoordelijk voor je eigen dagindeling. Met onze thuiswerkregeling kun je zorgen voor een ergonomische/optimale thuiswerkplek.
Voor je eigen ontwikkeling bieden we ons online leerplatform: ‘GoodHabitz’ aan. Zo kun je jezelf continu blijven ontwikkelen. We hebben bij Translink ook de mogelijkheid om een (elektrische) fiets te leasen, dit kan zowel voor privé als woon-werkverkeer.
Je ontvangt een salaris tussen € 3.500,- en € 4.500,- p/m. Daar bovenop ontvang je een keuzebudget van 6,94% van je salaris, dit is gemiddeld € 240,- p/m. Daarnaast krijg je 8% vakantiegeld, reiskosten en een goede pensioenregeling. Deze functie is voor minimaal 24 uur per week.
IS DEZE VACATURE OP JOUW LIJF GESCHREVEN?
Solliciteer dan snel! Vragen? Neem contact op met onze Recruiter Gertjan van Swieten voor meer informatie: 06 1042 9505 of gertjan.van.swieten@translink.nl.
In ons privacy statement lees je hoe we omgaan met je persoonsgegevens op het moment dat je solliciteert.