Opleiding: Een afgeronde hbo-/wo-opleiding, bij voorkeur bedrijfskunde of IT.
Ervaring: Minimaal 3 jaar relevante werkervaring als Business Analist.
Kennis: Van het definiëren van requirements, het analyseren en modelleren van bedrijfsprocessen.
Persoon: Je bent klantgericht, analytisch en neemt initiatief.
Salaris: € 4.000,- tot € 5.000,- p/m.

WAT GA JE DOEN?

Als Business Analist word jij de drijvende kracht achter de optimalisatie van OVpay. Je kan kiezen uit twee verschillende teams waar wij nu Business Analisten voor zoeken. Je komt te werken in het API team waar jij je volledig focust op API management binnen Translink. Of je wordt Business Analist van het Acces services team waar je op veel verschillende systemen en projecten wordt ingezet. Daarmee werk jij mee aan de nieuwe mogelijkheden van in- en uitchecken in het openbaar vervoer. Je kunt al in- en uitchecken met je betaalpas of creditcard en straks komt daar de nieuwe OV-pas bij.
Jij speelt een cruciale rol in het verzamelen van requirements. Je identificeert en specificeert wensen vanuit de business en weet deze om te zetten in verbeteringen en functionaliteiten. Daarnaast zorg je voor prioritering van deze functionaliteiten. Je gaat in gesprek met verschillende stakeholders om de behoeftes scherp te krijgen en weet deze helder te omschrijven. Daarbij communiceer je proactief met diverse belanghebbenden en teamleden, zodat iedereen weet waar zij aan toe zijn en wat ze kunnen verwachten.

Dagelijks hou jij je bezig met:

  • Het analyseren van bedrijfsbehoeften en het vertalen ervan naar requirements.
  • Inventariseren van de (technische) requirements en het vertalen naar heldere features en user stories.
  • Het scherp omschrijven van het probleem en in afstemming met de klant en interne organisatie bepalen van de gewenste oplossing.
  • Het bepalen van de productvisie en het vaststellen van prioriteiten voor de ontwikkeling van producten.

WIE ZOEKEN WE?

Je schakelt net zo makkelijk met techneuten als stakeholders uit de business. Jij maakt de vertaalslag waardoor je bijdraagt aan de ontwikkeling en implementatie van de beoogde oplossing. We zoeken Analisten die van aanpakken houden. Als Business Analist ben je onderdeel van de vakgroep Business Analisten bij Translink waar je kennis en ervaringen deelt. Hierdoor zorg je ervoor dat zowel de reiziger als vervoerder onze tevreden klant is.

WAT ZIT ER IN JOUW TAS?

  • Een afgeronde hbo-/wo opleiding, bij voorkeur bedrijfskunde of IT.
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring als Business Analist.
  • Ervaring met het vertalen van klantvragen naar oplossingen en het opzetten van procesbeschrijvingen/verbeteringen.
  • Een heldere en overtuigende communicatiestijl, in het Nederlands & Engels.

WAT BIEDT TRANSLINK JOU?

Bij Translink werken we hybride: dat betekent een combinatie tussen werken op kantoor en thuiswerken. Dat heeft zo z’n voordelen: op kantoor drink je koffie bereid door onze eigen barista’s en werk je met collega’s aan projecten. Thuis kun je gefocust aan de slag en ben je verantwoordelijk voor je eigen dagindeling. Met onze thuiswerkregeling kun je zorgen voor een ergonomische/optimale thuiswerkplek.

Voor je eigen ontwikkeling bieden we ons online leerplatform: ‘GoodHabitz’ aan. Zo kun je jezelf continu blijven ontwikkelen. We hebben bij Translink ook de mogelijkheid om een (elektrische) fiets te leasen, dit kan zowel voor privé als woon-werkverkeer.

Je ontvangt een salaris tussen € 4.000,- en € 5.000,- p/m. Daar bovenop ontvang je een keuzebudget van 6,94% van je salaris, dit is gemiddeld € 350,- p/m. Daarnaast krijg je 8% vakantiegeld, reiskosten en een goede pensioenregeling. Deze functie is voor minimaal 32 uur per week.

IS DEZE VACATURE OP JOUW LIJF GESCHREVEN?

Solliciteer dan snel! Vragen? Neem contact op met onze Recruiter Paul Huson voor meer informatie: 06 22 03 42 13 of paul.huson@translink.nl.

In ons privacy statement lees je hoe we omgaan met je persoonsgegevens op het moment dat je solliciteert.