Opleiding: Een afgeronde hbo/wo-opleiding, bij voorkeur in bedrijfskunde of IT.
Ervaring: Minimaal 3 jaar ervaring in een ondersteunende rol binnen een IT-organisatie.
Kennis: Van contract en leveranciersmanagement.
Persoon: Jij bent proactief, nauwkeurig en hebt een sterk analytisch vermogen.
Salaris: € 3.500,- tot € 4.500,- p/m.

WAT GA JE DOEN? 

In deze rol ondersteun je het team van Delivery Managers (6fte), bij het waarborgen van de continuïteit, kwaliteit en performance van onze diensten. Je werkt nauw samen met diverse stakeholders en zorgt ervoor dat onze dienstverlening optimaal aansluit bij de behoeften van klanten en openbaar vervoer (OV) reizigers.

Als Delivery Manager Officer krijg je een uitdagende baan waarbij je een actieve bijdrage levert aan de transitie naar de nieuwe wereld van betalen in het OV. Met OVpay bieden we de reiziger meer mogelijkheden om in- en uit te checken en te betalen in het OV. In deze functie werk je nauw samen met je collega’s aan een innovatief product van maatschappelijk belang. We bieden een functie voor minimaal 32 uur per week, waarbij je flexibel kunt werken.

Dagelijks hou jij je bezig met:

  • Ondersteunen bij het opstellen en beheren van Service Level Agreements (SLA’s) en de rapportage hiervan, in samenwerking met de Delivery Manager en Product- en Dienstmanagers.
  • Ondersteunen bij het monitoren en rapporteren van de geleverde diensten en het deliveryproces om te zorgen voor een continue en afgesproken dienstverlening.
  • Ondersteuning bij het onderhouden en bewaken van werkafspraken met leveranciers, inclusief SLA’s en capaciteitsafspraken.
  • Projectmanagement van verschillende projecten en audits, voor het continueren van de dienstverlening conform de gemaakte afspraken.

WIE ZOEKEN WE?

Je bent proactief en brengt makkelijk structuur aan in complexe situaties. Bij onduidelijke vraagstukken wacht je niet af, maar onderneem je direct actie. Het vraagt flexibiliteit en het snel kunnen schakelen tussen collega’s en externe stakeholders. Jij bent klantgericht, nauwkeurig en hebt een sterk analytisch vermogen. Je hebt affiniteit met leveranciersmanagement en contractbeheer. We werken veel met Engelstalige contracten, beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift is een must.

WAT ZIT ERIN JOUW TAS?

  • Een afgeronde hbo/wo-opleiding, bij voorkeur in bedrijfskunde of IT.
  • Minimaal 3 jaar in een ondersteunende rol binnen een IT-organisatie.
  • Jij bent klantgericht, nauwkeurig en hebt een sterk analytisch vermogen.

WAT BIEDT TRANSLINK JOU?

Bij Translink werken we hybride: dat betekent een combinatie tussen werken op kantoor en thuiswerken. Dat heeft zo z’n voordelen: op kantoor drink je koffie bereid door onze eigen barista’s en werk je met collega’s aan projecten. Thuis kun je gefocust aan de slag en ben je verantwoordelijk voor je eigen dagindeling. Met onze thuiswerkregeling kun je zorgen voor een ergonomische/optimale thuiswerkplek.

Voor je eigen ontwikkeling bieden wij de GoodHabitz online leeromgeving aan. Zo kun je jezelf continu blijven ontwikkelen. We hebben bij Translink ook de mogelijkheid om een (elektrische) fiets te leasen, dit kan zowel voor privé als woon-werkverkeer.

Je ontvangt een salaris tussen € 3.500,- en € 4.500,- p/m. Daar bovenop ontvang je een keuzebudget van 6,94% van je salaris, dit is gemiddeld € 250,- p/m. Daarnaast krijg je 8% vakantiegeld, reiskosten en een goede pensioenregeling. Deze functie is voor minimaal 32 uur per week.

IS DEZE VACATURE OP JOUW LIJF GESCHREVEN?

Solliciteer dan snel! Vragen? Neem contact op met onze Recruiter Gertjan van Swieten voor meer informatie: 06 1042 9505 of gertjan.van.swieten@translink.nl.