Dat maken we waar via verschillende kanalen. Een heleboel kun je zelf regelen. Zo kun je op ov-chipkaart.nl van alles direct regelen, zoals je saldo bekijken of terugvragen, geld terugvragen van een gemiste uitcheck of je kaart blokkeren of vervangen.
Reis je met OVpay? Dan hebben we deze dienstverlening zelfs nog toegankelijker gemaakt in de OVpay app, waar je snel antwoord vindt op je vragen en steeds meer zaken zelf kunt regelen. Ook op ovpay.nl vind je op heel veel vragen een antwoord of een eenvoudige manier om je probleem op te lossen.
Translink ontsluit veel van deze servicemogelijkheden ook via de OV-bedrijven. Als je bijvoorbeeld een OV-chipkaart via een van de Nederlandse OV-bedrijven hebt besteld, bijvoorbeeld met een kortingsproduct, kun je daar vaak ook terecht. Translink zorgt dat OV-bedrijven de benodigde gegevens kunnen inzien om service te kunnen verlenen aan hun eigen klanten.
Kom je er alsnog niet uit? Dan staat de klantenservice graag voor je klaar. Voor zowel OV-chipkaart als OVpay kun je via de website, per mail of telefonisch contact opnemen. We helpen je graag.